Matilda Söderström

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Test

Av Matilda - 31 juli 2012 17:13

SENASTE:

Låt du hörde: Imagine Eric Saade,Tone Damli
Film du såg: Spirit Hästen från vildmarken.

Mat du åt: Tacos :3

Kram: Pappa

Puss: Pappa

Känslan: Glad för ridläger imorgon   

Resa: Hmm..Stockholm.

Dröm: Häst dröm,se tidigare inlägg..

Personen du träffade: Pappa,Eva

Person du pratade i telefon med: Henna

Personen du fick sms av: Elicia


När, vem, var, hur:

När grät du senast: Igår

När skrattade du senast: Igår 

Vem åkte du bil med sist: Pappa,Eva

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? En bikini

Vem åt du mat med sist: Pappa,Eva

Vem sov du hos sist: Hemma!? (Annars,Elicia)

Vem sov hos dig sist: Mamma..(Hos mamma delar hon och jag på hennes dubbelsäng,för hon har inte plats med en till)

Vad var du rädd för när du var liten: Folk som går runt i sna dära dräkter på stan (typ shrek)(liten o liten..) 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Lärare,så jag fick skriva på Whiteboarden :D

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: En..

Värsta smärtan du råkat ut för: Vet inte..

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Hästar!

Något som gjort dig riktigt förbannad: Allt..

Dold talang: Är inte tondöv..

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, mobil, nycklar, hörlurar, paraply och nån frukt

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, faktiskt inte

Har du piercing eller tatuering: Nope

Vilket är ditt favoritplagg: Min svarta spets tröja   

Sämsta egenskap: envis och dåligt tålamod, har även svårt att lita på folk

Ord du använder för mycket: seriöst, sjukt, erkänn, fuck you, , fan, helvete, jävlar, jäklar mycket svordomar, hehe..

Vem litar du mest på i hela världen: min mamma

Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre (kanske 4)

Favoritgodis: Remmar   



Antingen eller frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: KÖTT!!!!_!!!!!

Hund eller katt: Hund..

Aftonbladet eller Expressen: Men vafan?! Äre inte typ desamma?!

McDonalds eller MAX: Maax!

Vin eller Öl: ...

Charter- eller skidsemester: hmm...

Sverige eller Utlandet: både och

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Emm..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Svårt..

Sommar eller vinter: Sommaren för att det är varmt och vintern för att det är vackert hehe


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp: Fun light (pappa=beroende),Smör,Mjölk,Sylt,Ost.

Fyra saker du inte kan vara utan: Hästar,Stall,Hästlukt,familj.

Tre saker du inte kan äta: Laktos fisk (för smaken) Getingar?   

Två saker som gör dig glad: Hästar

En sak du oftast gör flera gånger i veckan: Dusha


Favorit:

Låt: Lyckligare nu Linnea Henriksson

Film: War horse

Skådis: Johnny depp

Sångare: Laleh

Band: Den svenska björnstammen

Frukt: Mandarin

Mat: Pastasallad

Färg: En blandning av rosa och lila, cerise typ

Djur: HÄST

Fotbollslag: FÄRJESTA!(fan,det är väl ett hockey lag?)

Årstid: sommar

Dag: fredag

Månad: Juni

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 21 september 2013 14:13

Har nu bestämt mig för att flytta min blogg till nattstad, eller ska iallafall försöka. Hoppas nu fortsätter följa mig där! <3 ...

Av Matilda - 21 september 2013 13:52


   Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5201948905  ...

Av Matilda - 21 september 2013 10:38

Något smart litet datasnille som kan hjälpa mig? Så fort jag trycker på något, tillexempel om jag vill gå till "Logga in" från en Startsida, så öppnas "Logga in" i en ny flik? Jag använder google chrome om det är till någon hjälp :) ...

Av Matilda - 20 september 2013 22:35

Sry för dålig uppdatering, men idag hade jag tacokväll med min babes, så jävla kul alltså! Skulle inte kunna leva utan er <3                     ...

Av Matilda - 17 september 2013 09:11

Idag har alla sjuor på skolan säkerhetsdag, eller haha "alla" är ju dock bara två klasser. Vi har lyssnat på rektorn och elevrådet, å nu ska vi lyssna på brandmän (rawr), polis och ambulans, sen har vi lunch, bild å mentorspass. Sen har jag bara trän...

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards