Matilda Söderström

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Matilda - 24 juli 2012 22:06

Nu ska sängen få sällskap   


Såpp,vi ses väl (ovanligt trött..)



 

Liten bild på mig följde med,ny duschad o allt   


Lyssnar nu på mamma som gnäller på en kille på tv som hon tyckte va snygg,men att han förstörde allt med mustach   


Aja,nu ska jag gå och lägga mig Och längta till Ridlägret,1 aug,och Grekland,7 aug,    Avis nu vaa?   


Iaf,GOONAAAATT!!!!!  

Av Matilda - 24 juli 2012 20:35

Nej men herregud,hjärnsläpp?! Hur stavar man till duscha? eller Dusha`? Duscha`?

Men iaf. Har precis "Duschat",Och längtar nästan till sängen,haha.


Vill bara att tiden ska gå fortare,För det är ju i agusti allt händer!   Men längtar ändå inte,för jag menar,då är ju nästan hela sommarlovet slut?!   

Men om jag får säga mitt så tycker ju jag att vi borde få ett nytt sommarlov,för det vi haft nu får dom kalla vad dom vill,men det var iallafall INTE ett riktigt SOMMARLOV!


Och mamma har kommit på att hon vågar rida,men bara på ISLANDSHÄSTAR!   

För hon säger att dom är "Snällare"   


Men endå. Nu ska jag gå och förälska mig i Måns!   (Världens gulligaste skratt?!)


  (Gammal bild som vanligt,men ska försöka ta lite mera bilder och lägga upp lite nytt å fräscht,men vafan,hur stavar man till det nurå?! Ä,vi tare lite "Fresh"    )



HEEEJ DÅÅÅÅ !!!   

(Tänkte oxå börja blogga mera,så vi ses väl! no-life.se   )

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards