Matilda Söderström

Alla inlägg under maj 2013

Av Matilda - 10 maj 2013 09:43

Jag och Elise fotade lite igår med våra telefoner, och här får ni några bilder:

Av Matilda - 9 maj 2013 15:33

Blåbärshoppningen är nu klar, och jag slutade på andra plats, och jag förlorade på TVÅ sekunder... xP Men jag är supernöjd ändå ! :)


Bilder och video från tävlingen :


 

   

Ses senare ! :)

 

Av Matilda - 8 maj 2013 18:38

Ja, testade på en fransk manikyr idag.. ;)

Resultat:

 
Ja, blev gaanska nöjd dårå! ;D

Övernattningen var typ AWESOMEE! :D Men asså vi fick bara vara uppe till halv 12 för vår lärare, så jävla snål, eheheheheh ;) Men jag och min kompis Elsa låg och viskade spökhistorier till varandra till typ kl.1 för att inte väcka dom andra, hehe :D

Sen idag hade jag på mig shorts första gången i år idag! *Vågen** xD


Och sen vare ju det här med Blåbärshoppningen som är imorgon!! Längtar som in i helvete, men är även dubbelt så nervös... D:  Jaja, det enda som behövs är ju att kötta sönder så går nog allt bra... ;)

Aa, ses senare dåw! :)

 


Av Matilda - 7 maj 2013 17:57

Ja, drar på övernattning nu i SKOLAN! :D


Kan alltså inte blogga mer idag... ;/ Aja, ses imorrn! :D

 

Av Matilda - 6 maj 2013 14:01

Ja här kommer några bloggar jag tycker att ni ska kolla upp... ;)



1. Läs om denna tjejs liv och vardag.http://onmywaay.bloggplatsen.se

2. Läs om denna starka tjejs vardag. http://prinsessanjenniey.bloggplatsen.se

3. En häst intresserad tjej som skriver om sin vardag. http://hasthornan.bloggplatsen.se

4. För er som är lite manga/Kawaii intresserade. http://moway.bloggplatsen.se

5. Ännu en tjej som skriver om sin vardag. http://ChasingFire.bloggplatsen.se

6. Följ denna Bond-student genom livet! http://naturmaja

7. Supersprallig tjej skriver om livet, filmer och sporter. http://foelll.bloggplatsen.se

8. En 15-årig sprallig tjej skriver om sitt liv. http://www.millieevanilliee.bloggplatsen.se


Aa, jätte torftig text.. jag vet xP Men ni får väl kolla in dessa bloggar, det ska jag göra nu iallafall ! 


Sees då! :)

 

Av Matilda - 6 maj 2013 07:30

Aaa... "Tagga" skola nurå... ;) Trött som in i helvete... ;p

Bild på dagens outfit:

 
Haha, fick ju ba lov xD



Aaa, ses efter skolan, och då kommer även länkarna !


 

Av Matilda - 5 maj 2013 21:17

Jo, nu när Blåbärshoppningen börjar närma sig har jag tre små problem som jag tänkte att ni skulle få hjälpa mig med... ;) 



Dilemma 1:


Tröjan innanför eller utanför bxorna? x33 (Använder inte min ärvda kavaj då det bara är en klubbtävling)


   

1. Innanför      

 2. Utanför

Dilemma 2: 


Vilken frisyr ska jag ha?! :o
Jag vet att håret ser ovårdat ut och så om man har utläppt... och jag ser flintis ut i uppsättningar... xD Men jag kom på några möjliga frisyrer:

1.Två flätor
2. En fläta
3. Lös uppsättning platt

4. Lös uppsättning lockigt

5. Lockigt
6. Platt
Ni får ju även komma med egna ideér... ;)

Knoppar eller Flätad man
Ja, behöver jag ens säga nå mer..? ;)


TACKSAM FÖR SVAR!!

Ses ;)
 

Av Matilda - 5 maj 2013 20:22

Jo, nu hade jag tänkt att jag ska göra några länkbyten för en gångs skull. Men det blir endast ett inlägg, så kommentera om de vill ha en länkning.. ;) 



Skynda Skynda!   


 

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards