Matilda Söderström

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda - 8 januari 2013 16:13

Inte bloggat på ett tag,ska bli bättre,jag lovar.

Ja, jul å nyår har väl varit bra nogridningen också,antar jag.

 

Handboll ikväll,kul kul !  

Ja,har noll fantasi,så det blir bara små saker,sry.   

 

 

Jaja,är så trött så tror jag mst gå å sova nu elr nåt.....   


SES VÄL DÅ!   (checka http://mupparnasplace.bloggplatsen.se/ !   )

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards