Matilda Söderström

Alla inlägg under november 2012

Av Matilda - 19 november 2012 19:09

Ibland känns bara allt så FEL. Att t. ex dra på sig ridbyxorna på Torsdags eftermiddan, att gå och äta lunch i skolan med mina bästa vänner,att jag faktiskt bott i Falun en gång..osv. Och det här med ridningen,jag har lixom vissnat mer o mer efter att jag började spela handboll.. :( Men, jag älskar att rida även om jag är pytterädd för galopp skänkeln (inte galoppen) s¨d¨har jag gjort en punktlista:

 

10 SAKER JAG SKA GÖRA INNAN JAG BÖRJAR FUNDERA ÖVER ATT SLUTA RIDA!

  • Lära mig att galoppera riktigt
  • Hoppa 80 cm 
  • Hoppa i galopp,med mening
  • Ha sitsträning igen
  • Våga göra ALLT Anki säger
  • Sluta vara en sån fegis

Jaja..ses! ;)

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards