Matilda Söderström

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda - 26 september 2012 14:57

Haha,läste min Häst kalender,och då var det en fråga,som jag svarade på :


Vilka hästraser gillar du?  Mitt svar: HÄSTAR O PONNYS!


Haha! Det var typ i början av mitt hästgalenhet började.. :D

Men nu har jag iaf ändrat till "Connemara och fjordhäst



Och på So/No n pratade vi om Gustav vasa,kul kul..


 

Aja,whatever..ses!

Av Matilda - 25 september 2012 14:22

Idag hade vi typ friluftsdag på Heros,och vi var Stationsledare (Hela 6:an) ,och minförsta grupp,Som bestog av Åke & Emma,fick höjd hopp,och jag är så himla sämst på det,medans 5:orna kör framåtvolt över 1 m -.- Rekordet tog Markus,som hoppade 1,5 m (!!) men han är en såndär unge som gör saker man inte tror en 12 åring ska klara av.

I början klarade jag inte ens 70 cm,(-.-) men i slutet klarade jag 90 cm!! :D Ooooh yeah!


Min andra grupp bestod av Åke och Joel (Omg..) och vi hade häck, (springa samtidigt som man hoppar över ca tio häckar..) och i slutet så fick jag Springa+sätta igång dom+ ta tid. SAMTIDIGT ! D:


Och sen var det skoljogg, Som är ett varv på 20 meter,som man ska jogga så många gånger man hinner på 20 min.

Och med min vanliga tur,glider jag i leran ner i en vatten/lerpöl. "Oh Yeeeeah"! haha..


Så så har väl min dag sett uut.. Hejdå...


Av Matilda - 25 september 2012 14:10

Asså seriöst,är någonalls som läser min blogg ens?

Och de som gör det kommenterar aldrig.. OM JAG SKULLE HA EN EGEN HÄST?! SKULLE NI LÄSA DÅ? :D 

Haha,ja det tror jag :)'




Jaja,bjuder på en mulle serie,bara för att han är så bäst :)


 

Av Matilda - 24 september 2012 21:12

Jag var ner i källarn,och hittade en kompis, fy! så jag tog en sked och bar honom cirka 30 m från mitt hus :P


 

Alltså,folk undrar varför jag är rädd för källaren?

Av Matilda - 24 september 2012 20:35

 

Sådärja,kolla omröstningarna också,så har vi bara en och inte tre alternativ :)

Av Matilda - 24 september 2012 20:03

Okej,har märkt att alla andra har skrivit om att "Jag klarade sprutan! ;))" så jag tyckte jag också kunde göra så! :D


Jaja,super tråkigt som vanligt i skolan,så kan nog ta frågestunden jag hade för en evighet sen! :)



Hur många läsare brukar du ha per dag? Mellan 5-40 :)

Vilket antal läsare är ditt rekord? 53 :D

Favoritgodis? Jaa du,den var svår! men kanske,hmm,nappar eller vänta.. DUBBELNOUGAT IN MY HEART   

Favoritdjur? Haha,Hästar   

Favoritklädesplagg (bild?)Min DC USA tröja som jag ärvt av min kusin ;) bild:

 

Favoritmat? Hmm.. TACOS!!   

Konstigaste saken du har gjort? Råkat sjunga i mat salen "Jag sjuunger,för jag sjunger,förjag har tråkigt ombara Jocke.." (jag slutade när jag märkte att några från högstadiet skrattade) i typ npll takt..

 varför e du så söt...? ;) Haha,tack tror jag,men det kan jag inte svara på   

 tycker du om görka???? Nja..
 e ja bäst??? ;)
Ja,såklart! ;)

 varför är du så bäst??? Haha,svåra frågor ;)
 är jag en bra vän????
Jaa,ofc!
 e ja rolig?????
Japp ;)
 Ja gillar görka....
okej.. :D



Haha,hmm.. SAKNAR MICKIE!



Och sen tänkte att,ni är så himla dåliga på att KOMMENTERA!  Så nu ska jag ha en liten tävling!

 

VECKANS  HÄST / RYTTARE / EQUIPAGE !

Pris: Bild,och länkning.

 

Gör så här: Skriv först om det handlar om dig själv,en annan ryttare,häst eller ekipage. (Ridskole/sköt/medryttarhäst räknas!) Sen skriv en text till det. Lägg upp en bild/länka bild,och sen länkar du din blogg :)

 

Vi har också en liten omröstning,för vi kan inte ha alla tre allternativ hela tin.

 

LYCKA TILL! :)

 



Av Matilda - 23 september 2012 16:49


Kul dag med Ida! :D Vi gjorde en Annabella-klappdans video ocks¨å..haha :D

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards