Matilda Söderström

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Matilda - 2 augusti 2013 21:24

Tjäna! :) 

Nu tänkte jag ta å berätta ALLT vi gjorde i Göteborg, med bilder, fast asså bilderna är lite halvdåliga men iaf. ;)


Dag 1.

Flrsta dagen skulle vi gå på Liseberg, men eftersom det var så regnit så gick vi på universeum ist,och det var ju ganska långtråkigt faktiskt. Men man fick iaf hälsa på apor, kolla på fiskor och andra djur, se en massa utställningar osv. 


Men sen när vi skulle ut till ön vi skulle sova på, så körde vi fel mot en fästning ist. Och då tyckte alla att vi skulle gå och kolla på den, så ja då gjorde vi det, och det var faktiskt ganska kul!

Sen åkte vi till ön, och åt pizzabuffé och hade typ picknik mitt i natten, det var skitmysigt!


Universeum:

               

Bohus Fästning:

                                                             

Dag 2: 
Den här dagen bestämde vi oss för Liseberg, trots regn. Jag skulle åkt Balder, men det var så förbannat lång kö.. :/ Så de enda jag åkte var Lisebergsbanan, Slänggungan, Flume ride och kållerado, haha inte många alls, men som sagt var var det ju superlång kö ... ;)


Sen åkte vi till vandrarhemmet, och det var skitmysigt! :) På kvällen spelade vi Kubb och Krockett, riktigt kul faktiskt! 


Ja haha, sen gjorde vi inte så mkt mer :)


Liseberg:

 



 


Dag 3: 


Den tredje dagen låg vi bara vid havet och stekte. Vattnet var skitskönt, men jävligt långtgrunt!


Ja haha, finns ju inge mer att säga, vi solade och badade, inge mer!


 


Dag 4:


ULLAREEED!!!! Ja, och här är de jag köpte: (Köpte även två tröjor till, men dom ligger i tvätten.. :( )


                     


Ja, tack för mig, hoppas ni gillade de här! :) 


 

Av Matilda - 2 augusti 2013 16:50

Nu är vi påväg hem efter typ en av dom roligaste båtdagar jag haft! Vi åkte ifrån storsand och sen till Gladtjärn*, och det var superkul! Vi typ hoppade från klippor och klättrade sedan upp på dom ! :)
När jag kmr hem ska jag försöka å komma ihåg att ta kort på sakerna från ullared, men haha är ju lite glömsk, och framförallt LAT .. ;))
Aa, men då kanske vi ses snart då! :))

Av Matilda - 2 augusti 2013 12:37

Nu är jag, Hanna pappa och Michelle påväg till storsand med båten, det är 25 grader varmt yee! :)

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards