Matilda Söderström

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Matilda - 3 maj 2013 23:29

Jo hejsan! ;) 

Glömde då at skriva igår men.. hehe, skriver ju nu! ;) 

Ja, först var det hoppning... Det gick väl... sådär. Mickie och jag var inte vakna, jag använde fel teknik och Mickie trodde att hanbara kunde gå över hinderna. Så ja... inte så mycket mer om det.. ;) 

Några bilder från stallet, Jag och min älskade Mickie (Ghost Mighty Mickie).


   

Sen var det ju löpningen, och den gick huuur bra som helst! Jag och Elise (Besök hennes blogg: http://foelll.bloggplatsen.se/ ) sprang faktiskt 1,6 km UTAN att stanna, så 
LILLA LUDVIKA STADSLOPP, HERE WE COME!


Och sen några bilder öven därifrån :


(Söt liten fjortis pic i skogen då, jao ;3 )

 

    

Hehe, jao, ses dåå! ;) 

 

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards