Matilda Söderström

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Matilda - 29 april 2013 21:32

Ja,  igår var jag på Boda Borg med bästa laget, och hur kul som helst var det! :) Jag och mitt lag fick 7 stämplar, men vi klarade egentligen 8. De vi klarade var : Galleriet, Farmen, Vilda västernDetektiven, Mission, Flykten, Tuff & Tuffare. Vi fick ingen stämpel på Tuffare, men stämpellådan var då trasig.. ;) (Om ni undrar över färgerna, så var Grönt bara att tänka, Rött mitt i mellan Svart & Gröntoch Svart var endast fys.)

 

Mitt stämpelkort:
 
(Ledsen för suddig bild.)

Sen fick alla en "Årets" tröja från vår tränare, med passande text.. Å då fick ju såklart jag: 
 
Haha, omg... Årets Vimsfia.. xD

Jo å det var ju för att jag satt på mina skor på en match och när min tränare skulle skjussa mig å hämta dom så såg jag ju dem... xDD

Aja, jag och Elise hade tänkt att anmäla oss till Lilla Ludvika Stadslopp, då det är en bra början med endast 2 km, eftersom jag och Elise precis börjat... ;)


Ja ses imorgon då! :D

 

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards