Matilda Söderström

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Matilda - 17 september 2012 15:22

Alltså förlåt,jag vet att jag glömde er i torsdags.


men då hade jag inte tid,eftersom jag var besviken över ridlektionen.



Men det gick till såhär,att jag fick rida GULLAAN!! (ingen bild..)(Hon är en av dom nya C-ponnyerna)

Hon är en hoppare,som var bra, MEEEN! Det är juuuuu sååå kul att hoppa,tkr hon,och då kan jag passa på att ta några glädje skutt och galoppsprång! Men alltså,jag,som inte alls känner den lilla hästen,vart lte rädd. och Dagen innan hade jag ju sett Bugatti skena efter bommen..Men iaf,och mickie,är en storhäst,och gullan en ponny,blev det fel balans. (omg..ovanan hääär!) och sen var jag halft av,men nähä du..



Jaja,en suddig bildpå mig o mickie följer med..


 

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards