Matilda Söderström

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Dag 10: Min favorit häst <3

Av Matilda - 4 augusti 2012 21:38

Kärleken kom som en vind direkt när mitt namn stod brevid ditt på Hästutdelnings-tavlan.

men först var jag rädd. En helt ny häst satte nu sitt huvud på min axel och halv sov,nuförtiden tkr jag det är super mysigt,men då nästan svimmade jag. På lektionerna tkt jag att han var jobbig som nästan alltid tog genvägar på spåret. Jag älskade att kunna smacka på hästar så det gickfort,men med honom gick det för fort.jag kände mig inte alls trygg.

men efter fleralektioner lärde jag känna honom,och han blev lixom en kompis. Jag var beredd på att han var snabb och gillade att svänga med nacken,men att han också var väldigt lyhörd.

Efter första galoppen med honom,kände jag att jag kunde lita fullt ut på honom.


Idagkan jag inte tänka mig ett liv utan honom. Han är lixom en av dem bästa vännerna jag har,och han har lärt mig så mkt.

Han älskar att rygga,gå i form,framdelsvändningar och sånt.

Namn: Ghost Mighty Mickie

Född: 2002

Okänd-okänd

Färg: gulbrun


Det är min älskade,trötta,snabba,Mickie. 


Puss!   

 
 
Elvimeeeee

Elvimeeeee

5 augusti 2012 17:15

YAY!
GMM FTW!

http://ramshackle.bloggplatsen.se

Matilda

21 augusti 2012 08:31

?

 
Elvime

Elvime

20 september 2012 09:09

GMM= Ghost Mighty Mickey

:3

http://ramshackle.bloggplatsen.se

Matilda

20 september 2012 18:35

Söööööt

 
Ingen bild

Agnes Erixon

15 mars 2013 19:02

Åh fina Mickie!!! Min gamla foderhäst.<3
Hoppas han har det bra på ridskolan...
krama honom från mig :)

Matilda

3 april 2013 19:19

Åh wow! Ja, han verkar trivas jätte bra! :)

 
Ingen bild

Jannie

16 augusti 2013 19:09

Min gamla springare!!! Älskar å sova på ens axel! Alltid saknad av mej å alla i stallet!!! En sån häst äger man bara en gång i livet!!

Matilda

17 augusti 2013 15:37

Wow, ja, helt underbar är han! Äkta läromästare och mysare. Redig häst de! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 21 september 2013 14:13

Har nu bestämt mig för att flytta min blogg till nattstad, eller ska iallafall försöka. Hoppas nu fortsätter följa mig där! <3 ...

Av Matilda - 21 september 2013 13:52


   Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5201948905  ...

Av Matilda - 21 september 2013 10:38

Något smart litet datasnille som kan hjälpa mig? Så fort jag trycker på något, tillexempel om jag vill gå till "Logga in" från en Startsida, så öppnas "Logga in" i en ny flik? Jag använder google chrome om det är till någon hjälp :) ...

Av Matilda - 20 september 2013 22:35

Sry för dålig uppdatering, men idag hade jag tacokväll med min babes, så jävla kul alltså! Skulle inte kunna leva utan er <3                     ...

Av Matilda - 17 september 2013 09:11

Idag har alla sjuor på skolan säkerhetsdag, eller haha "alla" är ju dock bara två klasser. Vi har lyssnat på rektorn och elevrådet, å nu ska vi lyssna på brandmän (rawr), polis och ambulans, sen har vi lunch, bild å mentorspass. Sen har jag bara trän...

Välkommen till min blogg,enjoy ✔

Presentation


Hej där! Här bloggar en 13 årig tjej som Rider,springer och spelar handboll. Allt handlar om Killar, träning och vänner, så kolla in den vetja! :)

 

Fråga mig!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om Dagligen/Veckovis?
 Veckans/Dagens Låt
 Veckans/Dagens Film
 Veckans/Dagens Lunch
 Veckans/Dagens Middag
 Veckans/Dagens Frukost
 Veckans/Dagens Outfit
 Veckans/Dagens Favoriter
 Veckans/Dagens Inköp
 Månadens Favoriter
 Månadens Inköp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Chatt

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pac-Man Blinky
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon
Rock On
e.l.f. Cosmetics Danmark
e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards